Tereza Málková Tereza Málková 3.4.2019 15:48
Dobrý den pane Libiši, chtěla bych se zeptat, zda je redakční marketing, o kterém se zmiňujete ve Vašem profilu vhodný i pro naši malou firmu.? Máme tým 3 lidí a prodáváme potřeby pro zvířata, máme malý eshop a na vesnici malý obchůdek. Ročně obrat maximálně 2 miliony. Děkuji Vám za doporučení.
René
Dobrý den paní Málková, děkuji Vám za dobrý dotaz. Odpověď zní - ANO!! Redakční marketing komunikuji že je vhodný pro všechny firmy co se týče velkikosti, ovšem čím měnší firma, tím více doporučuji.
Důvod je v podstatě jednoduchý, protože díky obsahovému marketingu jste schopna dlouhodobě a za stále se snižujících nákladů velmi dobře cílit na svou cílovou skupinu, kterou potřebujete oslovit. Nehledě na další získané bonusy jako zvýšení bonity vlatsních stránek před vyhledávačem ale také uživatelem a nebo v podobě přibývajícího kvalitního a originálního vlastního obsahu, jehož cena stoupá přímo uměrně s vynaloženým usílím. Redakční marketing mohou a také používají některé velké firmy, ale pokud mají velký kapitál, stačí jim lidově řečeno "mediáně zmasakrovat povědomí lidí o své značce a produktech" a lidé se zajímají "sami od sebe" na přímo. Ale čím je firma menší, stoupá potřeba kombinovat klasickou reklamu s chytrým a dlouhodobě efektivním marketingem. Redakční marketing takový právě je.
1
Otázky a odpovědi

René

René Libiš

o mně
český poradce
český poradce
pro regiony: Celá ČR
český poradce

marketing, marketingové konzultace

Dobrý den pane Libiši, chtěla bych se zeptat, zda je redakční marketing, o kterém se zmiňujete ve Vašem profilu vhodný i pro naši malou firmu.? Máme tým 3 lidí a prodáváme potřeby pro zvířata, máme malý eshop a na vesnici malý obchůdek. Ročně obrat maximálně 2 miliony. Děkuji Vám za doporučení.
René
Dobrý den paní Málková, děkuji Vám za dobrý dotaz. Odpověď zní - ANO!! Redakční marketing komunikuji že je vhodný pro všechny firmy co se týče velkikosti, ovšem čím měnší firma, tím více doporučuji.
Důvod je v podstatě jednoduchý, protože díky obsahovému marketingu jste schopna dlouhodobě a za stále se snižujících nákladů velmi dobře cílit na svou cílovou skupinu, kterou potřebujete oslovit. Nehledě na další získané bonusy jako zvýšení bonity vlatsních stránek před vyhledávačem ale také uživatelem a nebo v podobě přibývajícího kvalitního a originálního vlastního obsahu, jehož cena stoupá přímo uměrně s vynaloženým usílím. Redakční marketing mohou a také používají některé velké firmy, ale pokud mají velký kapitál, stačí jim lidově řečeno "mediáně zmasakrovat povědomí lidí o své značce a produktech" a lidé se zajímají "sami od sebe" na přímo. Ale čím je firma menší, stoupá potřeba kombinovat klasickou reklamu s chytrým a dlouhodobě efektivním marketingem. Redakční marketing takový právě je.
1
Pracuji v marketingu pres 20 let. Většinu marketingové praxe jsem se zaměřoval na online marketing a digitální média. Jako unikátní považuji svou osobní zkušenost a náhled na fungování marketingu ze všech úhlů - médium, klient, agentura. Vedl jsem marketing velkým českým firmám jako marketingový ředitel, pracoval jsem jako product developer v mediích, řídil jsem mediální společnosti a posledních 10 let jsem provozoval několik marketingových společností. Mé zkušenosti, znalosti a vlastní know how je k dispozici velkým i malým společnostem nebo jednotlivcům, kteří chtějí nebo potřebují se pohnout dopředu. Plánování a nákup médií, strategie komunikace, online marketing, tvorba webu a prezentací, práce s internetovým obsahem, redakční marketing, sociální média, grafika, design.

redakční, obsahový marketing

Redakční nebo také obsahový marketing je podle mého názoru a 15 let praktických zkušeností jeden z nejúčinnějších, nejefektivnějších a nejlevnějších marketingových nástrojů a strategií v dlouhodobém měřítku. Doporučuji všem bez vyjímky a velikosti, kteří mají zájem o dlouhodbě stabilní a chytrý marketing, díky kterému budou vždy o podstatný krok před konkurencí. Redakční marketing jsem schopen na požádání odškolit a supervizorovat Vašim lidem nebo jeho strategii a koncept sám navrhnout, včetně realizace.

reklama a prezentace na tématických internetových portálech Spektrum Zdravi .cz, Chytre-bydleni.cz

Provozuji internetové portály spetrumzdravi.cz a chytre-bydleni.cz se zaměřením na zdravý životní styl, zdraví jako takové, jídlo a vaření, fitnes, wellness, rovoj osobnosti / psychologie, děti, řemesla, domácí mazlíčci, bydlení, zahradu, stavby, rekonstrukce, architektura a podobně. Na portály měsíčně celkem příjde cca 500.000 navštěv. Specializujeme se na chytré a relevantní propojování Vaší prezentace a značky s obsahem a přesně tou cílovou skupinou, která se spontánně v daný okamžik může sama zajímat o Vaše služby a produkty.
phone book KONTAKTY
NA PORADCE
address Brno
Česko
marketing, marketingové konzultace
Dotaz
Dobrý den pane Libiši, chtěla bych se zeptat, zda je redakční marketing, o kterém se zmiňujete ve Vašem profilu vhodný i pro naši malou firmu.? Máme tým 3 lidí a prodáváme potřeby pro zvířata, máme malý eshop a na vesnici malý obchůdek. Ročně obrat maximálně 2 miliony. Děkuji Vám za doporučení.
René Libiš
Odpověď
Dobrý den paní Málková, děkuji Vám za dobrý dotaz. Odpověď zní - ANO!! Redakční marketing komunikuji že je vhodný pro všechny firmy co se týče velkikosti, ovšem čím měnší firma, tím více doporučuji.
Důvod je v podstatě jednoduchý, protože díky obsahovému marketingu jste schopna dlouhodobě a za stále se snižujících nákladů velmi dobře cílit na svou cílovou skupinu, kterou potřebujete oslovit. Nehledě na další získané bonusy jako zvýšení bonity vlatsních stránek před vyhledávačem ale také uživatelem a nebo v podobě přibývajícího kvalitního a originálního vlastního obsahu, jehož cena stoupá přímo uměrně s vynaloženým usílím. Redakční marketing mohou a také používají některé velké firmy, ale pokud mají velký kapitál, stačí jim lidově řečeno "mediáně zmasakrovat povědomí lidí o své značce a produktech" a lidé se zajímají "sami od sebe" na přímo. Ale čím je firma menší, stoupá potřeba kombinovat klasickou reklamu s chytrým a dlouhodobě efektivním marketingem. Redakční marketing takový právě je.
více
René Libiš
René Libiš
3. 6. 2019 23:24 Nový příspěvek
René Libiš
René Libiš
3. 6. 2019 23:12 Nový příspěvek
René Libiš
René Libiš
9. 4. 2019 00:45 Nový příspěvek
René Libiš
René Libiš
9. 4. 2019 00:28 Nový příspěvek
René Libiš
René Libiš
9. 4. 2019 00:22 Nový příspěvek
René Libiš
René Libiš
9. 4. 2019 00:10 Nový příspěvek