Jisa Jisa 29.9.2020 11:13
Dobrý den pane Šturzo,
je možné dělat SEO i pro weby, které jsou vytvořené zdarma na nějaké platformě třeba Webnode?
Jana Telecká 13.12.2019 08:58
Vytvoříte mi web, jaký svět neviděl?
Rene Libis Rene Libis 4.12.2019 17:09
Ahoj Aldo...posilam testovaci dotaz, tak se testovane ptam? Dekuji za odpoved a zajima me, zda Ti prisla.notifikace na ikonu mobilu??
Tereza Malkova Tereza Malkova 15.5.2019 15:57
Dobrý den pane Šturzo, dostala jsem na Vás doporučení tady z poradny s dotazem ohledně webu. Jsme malá firma, jsme tříčlenný tým lidí, který se stará o jeden malý obchod (produkty pro domácí zvířata), máme malý eshop, obraty celkem do 2 mil ročně. Eshop a stránky jsou už staré, sdědili jsme je po předchozím majiteli obchůdku a potřebujeme nový eshop a stránky. Bohužel z časových důvodů nejsme schopni vyhodnotit, které řešení je pro nás vhodné a jestli na to vůbec máme. Jsme schopni investovat do toho max 50 tisíc. Vůbec nemáme páru, jestli je to reálná na standadní eshop a stránky a také nechceme skočit hned na první nabídku první firmy. Myslíte, že je možne od Vás dostat nějaké doporučení jak postupovat, na co se zameřit, za jaké peníze jsme schopni web udělat, případně jakou firmu oslovit. Třeba tu Vaši?? Děkuji moc za zpětnou vazbu. Tereza Málková.
Aleš
Dobrý den paní Málková,
váš rozpočet považuji za dostatečný. Vzhledem k obratu vašeho e-shopu bych Vám doporučoval jednoduché řešení, kdy Vám budou objednávky chodit do e-mailu. Také je důležité, aby Vám dodavatel webu umožnil snadné vytváření podstránek, vkládání textů a obrázků a jejich změny. Při jednání s dodavatelem dávejte velký důraz na zobrazování na mobilních telefonech a tabletech. Při předávání webu si zkontrolujte, jestli se také dá snadno objednat zboží z mobilu. Součástí by měla být základní optimalizace pro vyhledávače. Nezapomeňte také na nezbytné udaje, které musí stránky obsahovat pro splnění povinností GDPR. S tím Vám ale každý dodavatel webu poradí. Naši firmu můžete samozřejmě poptat také :-)
4
Otázky a odpovědi

Aleš

Aleš Šturza

o mně
český poradce
český poradce
pro regiony: Celá ČR
český poradce

SEO optimalizace

Kdo není na internetu, jako by nebyl. A koho nenajde Google, je na tom bohužel úplně stejně. I přes snahy ostatních vyhledávačů získat naši přízeň stále velmi znatelná část návštěvnosti webů pochází z vyhledání Googlem. Jak tedy podpořit to, aby informace o nás byly Googlem vyhledatelné co nejlépe a bylo nás vidět?

Internetový marketing

Každý pracovník obchodu nebo markeťák tohle zná. Oslovení odběratelů, vyhledání vhodných dodavatelů, zrealizování direct mailingu, stejně jako třeba zajištění schůzek pro obchodníky. Ke všem těmto činnostem pro správné fungování vašeho podnikání potřebujete kvalitní informace. Kde ale informace o firmách najít? Řešením jsou internetové databáze firem, které vše potřebné přináší doslova na stříbrném podnose, jednoduše a rychle.

Weby - tvorba a poradenství

Dobrý den pane Šturzo, dostala jsem na Vás doporučení tady z poradny s dotazem ohledně webu. Jsme malá firma, jsme tříčlenný tým lidí, který se stará o jeden malý obchod (produkty pro domácí zvířata), máme malý eshop, obraty celkem do 2 mil ročně. Eshop a stránky jsou už staré, sdědili jsme je po předchozím majiteli obchůdku a potřebujeme nový eshop a stránky. Bohužel z časových důvodů nejsme schopni vyhodnotit, které řešení je pro nás vhodné a jestli na to vůbec máme. Jsme schopni investovat do toho max 50 tisíc. Vůbec nemáme páru, jestli je to reálná na standadní eshop a stránky a také nechceme skočit hned na první nabídku první firmy. Myslíte, že je možne od Vás dostat nějaké doporučení jak postupovat, na co se zameřit, za jaké peníze jsme schopni web udělat, případně jakou firmu oslovit. Třeba tu Vaši?? Děkuji moc za zpětnou vazbu. Tereza Málková.
Aleš
Dobrý den paní Málková,
váš rozpočet považuji za dostatečný. Vzhledem k obratu vašeho e-shopu bych Vám doporučoval jednoduché řešení, kdy Vám budou objednávky chodit do e-mailu. Také je důležité, aby Vám dodavatel webu umožnil snadné vytváření podstránek, vkládání textů a obrázků a jejich změny. Při jednání s dodavatelem dávejte velký důraz na zobrazování na mobilních telefonech a tabletech. Při předávání webu si zkontrolujte, jestli se také dá snadno objednat zboží z mobilu. Součástí by měla být základní optimalizace pro vyhledávače. Nezapomeňte také na nezbytné udaje, které musí stránky obsahovat pro splnění povinností GDPR. S tím Vám ale každý dodavatel webu poradí. Naši firmu můžete samozřejmě poptat také :-)
1
Už dávno se nedá říci, že internet používáme. Na internetu zkrátka žijeme. Internet je nejen základním komunikačním prostředkem mladé generace, ale čím dál ve větší míře slouží také generaci starší, která už postupně chápe výhody internetem poskytované. Internet funguje jako kanál, na kterém jeho uživatelé nalézají zábavu, práci, komunikují přes něj s přáteli, zapojují se do sociálních sítí a v neposlední řadě hledají informace a nakupují. Cesta, jak dát vědět o našich službách a výrobcích Pokud dnes nakupujeme, je mnohem jednodušší hledat informace o zboží na internetu, než v tlustých tištěných katalozích se zbožím. Ty už patří minimálně do minulého desetiletí, ne-li hlouběji do historie. I přes obrovský obchodní potenciál internetu si však tuto skutečnost řada podnikatelů, živnostníků nebo třeba umělců stále nepřipouští. Přimějte zákazníky rozhodnout se pro váš produkt Je však potřeba si uvědomit, že pokud cokoli nabízíme, ať už se jedná o služby či produkty, není pro získání nových zákazníků nic jednoduššího a efektivnějšího, než se prezentovat v největší informační databázi světa a pořídit si vlastní kvalitně provedený web. Vždyť podle výzkumu Consumer Commerce Barometru až dvě třetiny uživatelů (62%) před koupí zkoumá zboží nejprve na internetu, tak proč toho nevyužít. Vlastní klientelu už mám, tak na co mít web?
phone book KONTAKTY
NA PORADCE
address Hviezdoslavova
Brno-Slatina
Česko
Odborné workshopy
Odborné workshopy
Školení internetového marketingu
Školení internetového marketingu
Realizace webu Průvodce po Terezíně
Realizace webu Průvodce po Terezíně
Firemní polep SUV
Firemní polep SUV
Polep maléh nákladního auta
Polep maléh nákladního auta
Reklama na autobusech
Reklama na autobusech
Weby - tvorba a poradenství
Dotaz
Dobrý den pane Šturzo, dostala jsem na Vás doporučení tady z poradny s dotazem ohledně webu. Jsme malá firma, jsme tříčlenný tým lidí, který se stará o jeden malý obchod (produkty pro domácí zvířata), máme malý eshop, obraty celkem do 2 mil ročně. Eshop a stránky jsou už staré, sdědili jsme je po předchozím majiteli obchůdku a potřebujeme nový eshop a stránky. Bohužel z časových důvodů nejsme schopni vyhodnotit, které řešení je pro nás vhodné a jestli na to vůbec máme. Jsme schopni investovat do toho max 50 tisíc. Vůbec nemáme páru, jestli je to reálná na standadní eshop a stránky a také nechceme skočit hned na první nabídku první firmy. Myslíte, že je možne od Vás dostat nějaké doporučení jak postupovat, na co se zameřit, za jaké peníze jsme schopni web udělat, případně jakou firmu oslovit. Třeba tu Vaši?? Děkuji moc za zpětnou vazbu. Tereza Málková.
Aleš Šturza
Odpověď
Dobrý den paní Málková,
váš rozpočet považuji za dostatečný. Vzhledem k obratu vašeho e-shopu bych Vám doporučoval jednoduché řešení, kdy Vám budou objednávky chodit do e-mailu. Také je důležité, aby Vám dodavatel webu umožnil snadné vytváření podstránek, vkládání textů a obrázků a jejich změny. Při jednání s dodavatelem dávejte velký důraz na zobrazování na mobilních telefonech a tabletech. Při předávání webu si zkontrolujte, jestli se také dá snadno objednat zboží z mobilu. Součástí by měla být základní optimalizace pro vyhledávače. Nezapomeňte také na nezbytné udaje, které musí stránky obsahovat pro splnění povinností GDPR. S tím Vám ale každý dodavatel webu poradí. Naši firmu můžete samozřejmě poptat také :-)

ředitel marketingu, předseda dozorčí rady ve společnosti Evropská databanka

Okres Brno-venkov, Česká republika

Zabývám se internetovým marketingem, který je funkční a není založen pouze na tom, jak obelstít Google, nebo klienta.

 

 

Aleš Šturza
Hviezdoslavova, Brno-Slatina, Česko
ales.sturza@edb.cz